torsdag den 1. november 2012

Til dig - print ud

Til dig der gerne vil lade hesten gå uden sko
 
 
---------------------
Du kan hjælpe dig selv og hesten ved at printe og hænge op, sig nedenstående ord højt:

Jeg har valgt at lade min hest blive sundere få det bedre og jeg har tillid til mit valg er det rigtige!


Jeg har fortsat tillid til at ’det jeg gør’, er det rette for hesten
· Selvom hesten er ømtået i en periode
· Selvom andre fortæller mig at det er synd
· Selvom andre fortæller mig det ikke kan lade sig gøre i længden
· Selv om hesten tripper lidt og passer på sig selv
· Selv om jeg er nødt til at vise hesten ekstra hensyn i en periode
· Selvom jeg en overgang er nødt til at lægge min riderute så de er afpasset hesten
· Selvom jeg - igen og igen - må forsvare at jeg ikke har lagt sko på !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar